Sunday, April 5, 2009

Operatsioon "Kass nahhui!"

anthony it's amazing says:
oeh
sain lahedat
isa tuli uksele "mine vaata, mis rex juba pool tundi haugub seal kase all, näe võta taskulamp ka"
läksin välja, tiigi ääres suur kask, koer oli kassi sinna ajand, mingi loll naabri kass tungis rexi valdustele :P
saad aru, rex hüppas nelja käpaga puu külge, siis sai aru poole peal et ega ta ronida ei oska ja siis tõukas end tagasi :P
jumala äksi täis..
--- says:
heh :D
anthony it's amazing says:
lasime koera esikusse, isa tegeles temaga ja ma olin missioonil "operatsioon kass nahhui"
--- says:
:D
kuidas õnnestus? :D
anthony it's amazing says:
hästi
mina kui vana loomade keeles rääkija
ronisin ka paar oksa ülespoole
oli väike nõupidamine seal mees mehe vastu, silm silma vastu :D
--- says:
:D:D
anthony it's amazing says:
ja siis taganesin mõned meetrid puu juurest ja tuli alla
--- says:
sa oskad ikka oma seikluseid hästi sõnadesse panna :D nagu märul :D
anthony it's amazing says:
olin puu otsas, tuli oksa võrra alla, siis vaatas et mul nii julm relv käes, silmad välkusid, ei usaldand, tundis et ma koeraga mestis
läks tagasi oks ülespoole
nii ma siis pidingi talle natuke mõtlemisaega ja hingamisruumi jätma :P
--- says:
lõpuks tuli alla?
anthony it's amazing says:
jep
--- says:
no mission accomplished seljuhul :P
anthony it's amazing says:
siis jooksin talle järgi, et ta ikka aiast välja hirmutada...jõudsin siis mina paar sammu tema väikeste väledate sammude vastu teha...kui lumine ja jäine osa otsa sai ja hakkas pihta sulanud "murupind" ehk muda..seal libisesin veel ühel jalal meetri jagu julgelt, siis sain kaks jalga maha ja kassi aiast välja
kõik olid rahul
lõpuks esikust vabastatud rex pääses siis võitlustannert nuuskima, aga ei saa vist siiani aru, kus salapärane sissetungija haihtus!
kusjuures praegugi kuulen teda oma aknast nuuskimas ukse ees trepil :P
--- says:
heh :D
no lõbus õhtu sul ju :D
anthony it's amazing says:
maksimaalne
ütleks


äksjonfilmi võtted laupäevasel õhtul Kooli tee 9 hoovis!

Kanye West ft Kid Cudi - Paranoid

No comments: