Wednesday, June 3, 2009

Sombune kolmapäev

Ma arvan et see ongi põhjuseks miks ma siia kirjutama tulin. Marsaga hommikul linna sõites mõtlesin kahest asjast - unest ja sellest, et kui koju tagasi jõudes und ei ole siis kirjutan blogisse. Hetkel uni on aga mitte piisavalt tugev. Muidugi NBA.com avasin ja seal hulk huvitavaid finaalieelseid videosid, meenutusi eelmistest finaalidest jne, mida vaadata.

Tegelikult mul tekkis eile mure...õigemini poolteist nädalat tagasi juba veel üks mure. Mõlemad panid mõtlema mu tervise ja organismi peale, päris tõsiseks võttis. Edusamme olen siiski teinud! Näiteks eelmisel nädalal sain esialgu päris edukalt lahti oma ühest halvast harjumusest, eks need kes aru saavad, teavad millest räägin. Loodetavasti suudan seekord vastu pidada, kuigi ma ei usu et väga raskeks kujunema peaks. Teine asi on see, et olen hakanud aru saama, et pärast mingit vigastust tuleks ikka arsti juurest läbi käia igaks juhuks, sest paar korda olen jäänud uurima oma paremat hüppeliigest ja tuleb tõdeda, et pärast veebruari kuus juhtunud korvpalliõnnetust, kus 100kilone mees lihtsalt peale astus hüppekale seest poolt, on hüppeliiges kuju muutnud. Väljaspool on suur muna, hüppeliigest liigutades raksub iga kord jalg hullemini kui vanasti ja näpuga liigutuse ajal katsudes miski nagu liiguks kuskilt oma asendist täitsa välja.
Kirjeldus peaks tegelikult päris hästi edasi andma seda tunnet, et nüüd oleks nagu aeg hakata hoolt kandma enda jäsemete eest ja et see pole ikka nalja asi, mis näiteks just selle jalaga on toimumas. Jalad on mul ju peamised "töövahendid" nii palliplatsil kui ka tavaelus, veidi kehva oleks terve elu 21 aastasest alates longata, kui nüüd midagi veel juhtuma peaks. Samamoodi on mul ju näpud, randmed ja muud pisemad luud karjääri jooksul murdunud ja viga saanud ning arsti tohterdusest ilma jäänud. Põhimõtteliselt ainult veebruaris juhtuski igasugu õnnetusi, enne ja peale seda maagilist kuud on kõik korras olnud. Peaks vist ikka kunagi ära kirjutama raamatu "Pool elu vigastatud" või siis paremal juhul pealkirjas "elu" asendama "nooruspõlvega".

Tegelt ega ma praegu rohkem viitsigi vadrata, vaatan veidi NBA lehel videosid ja teen kerge uinaku. Täna veel vaja Tusko korraldatud kossuüritusele mängima minna ning peale seda tööle. No worries, praegu liiguvad asjad üsna kena rada mööda.

PS. Täna linnas käies soetasin kaks uut kauamängivat - te kindlasti mõtlete, miks ma ikka veel CD'sid ostan, kui kõik saab internetist ka kätte - ma vastan teile esiteks, et ma toetan eesti muusikat ja eriti veel on hea meel toetada plaadi ostuga artisti, keda ise ka tean ja respekteerin. Teiseks, ma otsisin huvi pärast nüüd ka neid kahte albumit, kas nad ka netis olemas on, ühe leidsin, aga seda ei lae alla kuna jagajaid on liiga vähe, seega olen rõõmus, et nende toodangut kuulata soovides tuleb see kauamängiv soetada. Ahjaa, jutt käib siis Trafficu "2" ja Indrek Raadiku ehk endise Summeri "Kas mäletad veel" albumitest!

Lähipäevil pajatan teile neist albumitest täpsemalt!
Praegu uni kimbutab! (kell on 12.20 kolmapäeva keskpäeval)

Pce out!

Traffic - Tuul

No comments: