Friday, February 17, 2012

Kirjatükk meedias

Täna täitub nädal uues töökohas (sellest räägin eraldi postituses). Kuna esimene nädal on üsna tühi diil olnud, sest pole vajalikke paroole ja asju jõudnud, on päris palju vaba aega.
Sattusin siis veidi guugeldama ja avastasin kirjatüki Saku Sõnumitest, mille olen ise kokku klopsinud. Ja põhjus, miks selle siin mainin, on lihtsalt see, et tänu oma kunagisele hulljulgele ja esialgu mitte väga paljulubavale blogimise alustamisele hakkasin igasugu uudiseid ja kirjatükke vorpima nii blogi, Ei, Emotsiooni koduka/facebooki lehe kui ka - nagu järgnevas tõestatud - Saku Sõnumite jaoks.

Igasugu kommentaarid ja arvamused on oodatud. Ilmselt on see üks mu viisakamaid kirjatükke, mis kunagi piirkondlikus väljaandes trükki läinud.

http://www.sakuvald.ee/42967 - 2010 Saku Valla korvpalli meistrivõistluste kokkuvõte.

Ja ma tõesti loodan, et see ei jää mul viimaseks. Olen leidnud, et meeldib kirjutada, meeldib mõtteid ritta seada ja isegi kui see ei tule mõnikord kõige professionaalsemalt välja, siis järgmine kord püüan paremini.



No comments: