Friday, May 16, 2008

Long time, no see...

Võib öelda küll nii et pole ammu külastanud seda toredat kohta ja teile midagi kokku vorpinud. Midagi pikka ei tule, ütlen ette ära. Samas, milleks ma seda ütlen, te ju näete siia lehele tulles, kui pikk postitus on, mina lihtsalt veel ei tea. See oleks ainult siis teile kasulik info, kui te loeks seda oma arvuti tagant reaalajas, kuidas seda kirjutan.

Okei, aitab sellest filosofeerimisest, asja juurde. Elu on olnud üsna hea, muutusi on toimunud. Tunne, nagu oleks ise muutunud, toredamaks, mõistvamaks. Aga eks seda saate ainult teie, mu sõbrad ja lähedased, hinnata. Uusi tutvusi on tekkinud, mõningaid sõprusi on kõvasti parandatud, olen hakanud teatud inimestega palju rohkem ja tihedamini suhtlema, aastate jooksul inimesed muutuvad ja võivad mingi hetk lihtsalt paremini läbi saama ja tihedamini lävima. Mitmed toredad sõprused on õhus.
Anthony on RÕÕMUS!

Palju on olnud korvpalli, muidugi täna tegin suht avalöögi üle nädala, kuna "pisikene" lööve painas siin eelmisest nädalast saadik. Õnneks on see välja ravitud. Homme toimumas Audentese kõrval Tallinna Laste Turvakodude kevadkorvpalli turniir, kuhu ka mina sain kutse streetballi tiimi esindamiseks. Dongivõistlus ka teemas, vaatame mis seisus hommikul olen, peaks lendama küll, korvid ka tiba madalamad. Nüüd peaks saama järgmisest nädalast jõmmis ka käima hakata jälle, väiksed jooksuotsad peab ka peale tõmbama. Suvevormi peab jälle töötama hakkama.

Vanemad on juba 2 nädalat reisil olnud, tripivad mööda Hispaaniat ja Portugali ringi, teeb ikka tiba kadedaks küll. Aga kodus on ka hea, sõbrad, ilus ilm, tegemised-toimetused. Kõik suht hea. Oi, leidsime Mihkliga Motelist sellsied hoodied, homme peale turniiri tahaks minna ära osta. Valged Electricu prillid on ka õhus. 20% allahindlus kõditab mõnusalt, järgmine nädal peaks 2 500-kroonist kinkekaarti ka saama, siis tuleb need prillid ka ära võtta.
Muidugi tuleb ära ka mainida, et arvatavasti järgmisest nädalast olen ka tööinimene, sain Kristiine Citysporti koha. Loodetavasti sobib ja meeldib, muidugi võib üsna tüütuks see koht muutuda pidev passimine...aga mis seal ikka, kui hea seltskond on siis võib täitsa pull olla. Elame-näeme!

Ma ei teagi, mis siin veel ära mainida, väga midagi vist. Peaks puhkama ära minema ja lennukit välja puhkama turniiriks. Pole viimasel ajal väga palju magand ka, eilegi saime 7st hommikul magama Mihkli juures, vaatasime NBA'd. Luige tänaval on lähiminevikus päris palju aega viidetud. Guitar Hero III on vägagi suures teemas olnud.
Aaa...meelde tuli üks fann veel, Taanieliga osalesime Elissi ja Liisa ja tegelaste keemia filmis, osa oli meil üsna jolly ja me suutsime selle muidugi veel koomilisemaks teha, sai Schnelli tiigi ääres tiba "pedelikult" jalutatud ja vett lürbitud, võibolla kunagi saan meie klippi ka siia lisada. Ma räägin, ajad on rõõmsad ja lõbusad, samas ka innovatiivsed. Asi vist suve tulekus. Päikeses.

Ma proovin nüüd lähiaegadel tiba aktiivsemalt täiendamas käia, kirjutamine täitsa meelest läind, nii palju tegemisi olnud ja pole ju väga kodus ka ööbind. Nädalavahetusel lähevad "kännud" ka Häädemeestele, saab vaikselt aja maha võtta, mõne toreda tegelasega istuda ja juttu puhuda, lõõgastuda. Nii hea on ikka, kui on inimesi, kellega lihtsalt istuda kahekesi ja rääkida juttu, kõrvale ka väike jook ja mõnus piip ei tee ka väga paha. Ma olen tõesti rahul, ma vist hakkan tõesti muutuma ise ka rahulikumaks, nooruse selline hüper-erk olek ja lollitamine jääb aina vähemaks. Muutun vist ka paljudele vastuvõetavamaks ja seltskondlikumaks.

Tundub, et uni sai jälle võimule, tuleb põhku ära keerata. Tähendab, ma olen koguaeg teki alt kirjutand, aga nii hea on, uni tuleb alasiga peale. Chalice ajab ka une peale oma chill lugudega.

Lähen, homme vaja lennata.
Anthony soaring for...sleep
Peace!

Chalice - Head Ööd

No comments: