Tuesday, August 4, 2009

First checkpoint – Prague Airport


Tänu lennuki hilinemisega Tallinnas olen ma Praha lennujaamas "ainult" 6 tundi, muidu oleks tund rohkem olnud. Mis siin ikka, muutunud on süsteemid, enam ei pääse Terminal 1'e, kui sul läheb lend Terminal 2'st. Nii ma siis võtsin jalad alla, kõndisin lennujaama ümbruses, umbne on siin, vihmaks kiskus nüüd mingi poole kaheksa paiku kohaliku aja järgi. Istusin siis lennujaama ees parkla ääres maha ja tegin kerge kodumaise võileiva-pooltunni. Siin Terminal 2's väga mingeid huvitavaid poode pole, sinna teisele poole jääb mu eelmise korra lemmikpood, Quiksilver, kus sai mõnusalt ale'ga raha magama pandud. Siin lennujaamas on õlled odavamad kui muud karastusjoogid, muidugi ma ostsin endale siis 2 Pilsner Urguelli ja poetasin end terminali ühte otsa lennukeid ja "He got game" filmi vaatama. Korvpalluritel on see lausa must see film, teistele soovitan ka. Eluline point on sees, kuidas isa sundis oma poega treenima ja lõpuks viskas poisil üle, hiljem sai aga kutist USA most wanted mängija USA ülikoolide jaoks. Oli väärt seda 2h16min vaatamist.
Päris vaikseks on siin jäänud, vahepeal ei kuulnud klappidest filmis toimuvat absull, hispaanlased panid mingi fiesta püsti siin, kupatasin kõik minema nüüd kodumaale veini jooma ja siestat pidama!
3 tundi minu lennuni jäänud, 2.45 peaks siis Kreekasse jõudma sealse (ehk ka Eesti) aja järgi. Kuna siin lennujaamas wifit pole, siis on dilemma, kas vaadata veel mingi film või lugeda. Ringi jalutada ei viitsi.
Muide, mis teeb seekordse olemise siin lennujaamas igavamaks võrreldes eelmise korraga on suurepärase seltskonna puudumine, üksi on ikka jõle joga tiksuda nii pikka aega. Muidu lennujaamades meeldib ilgelt tiksuda, aga no 6 tundi üksi on nats nõme. Tore oli '06 reis Kreekasse!
Aga savaiks, mõne päeva pärast vast kriban juba soojalt maalt!


a. sultan
~

Public Enemy feat KRS-One - Unstoppable

No comments: