Monday, February 28, 2011

asjad liiguvad õiges suunas!

andke andeks, kallid üksikud lugejad, kes te siin hommikukohvi kõrvale end lõbustamas käite, aga kui ma liiga palju spordist kirjutan, siis pole midagi teha, see on ikkagi üks suurimaid osasid mu elust ikka veel. ja jääb olema. vähemalt järgmiseks viieks aastaks.

mulle meeldib, kui asjad toimivad nii, nagu sa tahad. vähemalt mõnes valdkonnas. ja need positiivsed sõnumid/näitajad annavad ainult hoogu juurde uuteks muutusteks. tänasest olen ma ühest pahest jälle võõrutusel ja see tuleb ainult kasuks. kuigi suvi on tulekul, mõnusad rannapäevad ja grillõhtud on kindlasti kohad, kus "vindiga" keelekaste võiks lausa ojadena kurgust alla libiseda, siis sellel on ka piirangud peal. mitte, et nüüd vägisi hoian eemale ja keelan endal vahel lõõgastuda, aga lihtsalt mind state on juba sedamoodi paika loksunud, et viimasel ajal enam üldse ei tõmba. aasta 2011 sai käima lükatud paari suurema tähistamise ja väljaskäiguga, mille järelpäevad ei olnud üldse lõbusad.
okei, mis neist ikka pikemalt lobiseda, eks suhtkoht igaüks teab, mida silmas pean. mul lihtsalt sai neist siiber. punkt!

viimasel ajal liigub vormikõver nii palliplatsil kui jäises ovaalis ainult ülespoole. mõlemad alad täiendavad üksteist - hoki annab võhma ja jõudu juurde jalgadesse + ülejäänd keha saab ka rohkem koormust kui kossus. nii et üldiselt on see uue ala lisamine kindlasti kasuks tulnud. koss pole kannatand ka väga, piisavalt saanud mõlemas trennis käia kuna päevad ka ei kattu.

igatahes, miks ma üldse rääkima hakkasin. sain täna kõne ja kahjuks viimase hetke pakkumise, mida ei olnud enam võimalik vastu võtta aga kindlasti muutis see mu tulevikuplaane, kuna pakkumine jäi veel õhku. pakuti siis võimalust astuda saam ülespoole ehk esiliigasse. olevat minusugust abiks vaja olnud, kuna enda mehed sel positsioonil ja kindla ülesandega olid audis...ilmselt vigastusega, kui vanust arvesse võtta. olevat kõne võtnud härral meeles, et olin täitsa okei mänguoskusega ja just selline keda oleks hooaja teiseks pooleks vaja. meelitatud, mis ma muud ütlen. selle nimel tööd ju teengi. ja ei, ärge arvake, et see on mingi ood iseendale. ma lihtsalt austan inimesi, kes oma arvamust julgevad otse välja öelda ja hindavad seda mida teed.
igatahes nüüd tean, et pärast seda hooaega võivad muutused toimuda ja ma usun, et ainult positiivsed, sest seda sammu ma olen oodanud ja teen kõik, et see teoks saaks.
ma tean küll, mis ma kanntama pean selle sammu tegemisel, aga no ilmselgelt on see köömes. niigi kaua sai oodatud, on aeg edasi liikuda.

pärast tänast võib selgelt ja julgelt mainida, et järgmine hooaeg tuleb päris mitu muutust mu kossuelus....vähemalt praegu tundub. kui kõik peaks minema nii nagu ootused on. mitmel rindel.

hea küll, saku trenn oli täna jälle vähe korralikumast klassist. viskan horisontaali ja värskena uuele kuule vastu. märtsis tulekul palju uut.
lisaks tarbimisharjumuste muutustele on ees ootamas norra reis, mitmed otsustavad mängud ja võibolla ka mitu tähtsat otsust suve suhtes.

piishaut!
a.

No comments: