Sunday, February 13, 2011

kuhjumine...

lihtsalt nii närvi ajab, et on sada asja, millega tahaks tegeleda, aga on nii vähe aega, et see soov ellu viia.

loetlen mõned ette :
töö
teine töö
sõbrad linnas
sõbrad teistes linnades
põhisõbrad sakus
kuultuuriüritused

ja nüüd kõige tähtsamad:
korvpall linnas
korvpall sakus
jäähoki
kergejõustik (tahaks comebacki teha)
jõusaal

ja kõige-kõige olulisemad:
mu kallis preili ja vanemad-pisivend sakus!

linna kolimine on mõne asja toonud nii ligidale ja nii igapäevaseks
samas mõne asja nii ära lõiganud ja päris harjumatu on nii. ilmselgelt ma tegelen liiga paljude asjadega ja sellepärast ma peangi igas oma tegevuses veidikene kannatama. loogiline on, et jätaks mõne hobi kõrvale, jääks teiste jaoks rohkem aega ja keskendumist.
aga no ma lihtsalt faking ei oska nii. ma olen lapsest saadik elanud nii...ilmselt algas see 5 aastaselt kui isa pani kossutrenni. sealt edasi on kool-võistlused-trennid-laagrid-reisid ja muud asjad koguaeg aina kuhjunud. nüüd, kui vaba aeg on täiesti enda kätes ja kõik hobid-vabaajasisustus enda otsustada, ei oska ma muud moodi kui kõike seda kokku kuhjata.
võib vist võrdluse tõmmata siin mõni päev tagasi discovery pealt nähtud dokist, kus näitas shoppamishulluse käes vaevlevat naist, kes lihtsalt ei osanud olla ilma et uusi riideid koguaeg soetaks.
ideaalne näide - eelmine nädal kolmapäev! õhtul oli hokimäng, päeval ei olnud midagi muud plaanis. magasin kaua - loogiline, vaba päev, puhkad välja. enne 12 sain luugid lahti, tuigerdasin, sõin, mängisin xboxi, aga mingi hetk kiskus igavaks. ja ei osanudki enam midagi peale hakata. läks samamoodi edasi, vaatamata sellele, et enam ei viitsinud. aga muudmoodi ei osanud ka. sakus oleks ilmselt läinud jõusaali ja teinud kerge trenni...või mänginud väikse vennaga või läinud jalutama...aga linnas on need asjad nagu ära lõigatud.

raske on olla aktiivne, aga samas, siiani olen täitsa eeskujulikult hakkama saanud. saan ka edaspidi.

täna sai antud lubadus, et suve poole hakkan natukene jälle kergejõustiku suunalist trenni tegema, ehk jõuan veel liivakasti või matile hüppama mõne korra, sain treeningpartneri ka juba sebitud. ootan põnevusega. seni paugutan täiel rinnal hoki ja kossuga.
btw, hokis on nüüd värava arve avatud, eile loodusliku jää hokiliigas aruküla ja uudeküla vastu kahe mängu peale kolm kolli! väga rahul. uuest nädalast veel uued uisud ka jalas, aina paremaks läheb.

kaon nüüd nba lainele ja siis juba uueks töönädalaks puhkama.

piish!

No comments: