Tuesday, February 12, 2008

Mjäääuuuuuu...

Kiisu on kiskunud end mu õlule..ja ei taha ära minna. Mida teha, kui mured aina kuhjuvad, kui tunned, et iga järgmine liigutus on jälle vale, kui vanad jamad meenuvad läbi piltide, mis arvutis aegadest ammustest, headest aegadest, mis kunagi olid. Seni on lahenduseks olnud pruun nahkkera - bball! Nagu tänagi sai üks mõnus trenn läbitud Saku tiimiga. Peale trenni tegin veel väikese Gilberti viskeharjutuse otsa. Üksi saalis, rahulikud visked, visketehnika timmimine ja mõtete mõlgutamine. Homme saab veel õnneks ühe jõmmi peale tõmmata ja õhtul mäng, siis on ka selle väljapääsuga tuuga. Kolmapäevane vältimatu opile minek tõmbab moti jälle mõnuga alla. Lihtsalt tapab juba see jama randmega, ei saa mööda vaadata sellest. Tee mis tahad, ma olin, olen ja jään selliseks inimtüübiks, kes end trennis ja mängus tagasi ei hoia, kes ei suuda "EI" öelda meelistegevustele, mis samas saavad saatuslikuks kõige parematele ja palju tähtsamatele tegemistele. Ma ei tea, kas ma peaks ennast muutma..sportlikus mõttes. Kas ma suudaks ennast piisavalt muuta, et vältida vigastusi? Ma ei usu! Kas ma peaks end muutma ka muudes aspektides, mis mulle pidevalt jamasid ja muresid kaela toovad? Ühte lahendust ma pereprobleemidele juba tean, lihtsalt selle elluviimine hetkel seisab ainult ühe isiku taga. Võibolla avaks see ka uksed paljude muude murede lahendustele. Loodetavasti saavad need teoks.

Rõõmsamad lähituleviku ettevõtmised pole ka enam kaugel. Järjekordsed uued plaanid Välguga, mille teostamisega juba täna teeme algust ja seda saate näha youtubes juba täna õhtul. See nädalavahetus, tegelt juba reedel paneme leekima Võistesse reaalse pundiga. Tõotab väljasõidu line-upi järgi tulla vägagi mõtteid eemale viiv ja rohke "puidu alla ladumise" nädalavahetus NBA All Star'i jälgimise märgis.
Teiseks, järgmine neljapäev kuni pühapäev Tartus. Näen ema üle aasta jälle samas kohas, samal üritusel ja peaaegu samal ajal. Mõne meeldiva inimesega ka plaan kohtuda ja veeta mõnus nädalalõpp kenade neidude etteasteid jälgides, tiba veel muid activities'd mis plaanid ette võtta.

Hea oleks, kui nende kahe event'ga saaks selle mjäu ka õlult maha raputada ja kiiremini operatsioonist taastutud. Lootust on, et seekord päris poolteist kuud ei pea kipsinärakaga ringi jõlkuma.

PS. mainimata jäi ka 22. veebruar, kui Mihkliga plaanis külastada öölokaali Hollywood, kus saab esinemas näha mehi, kes olid ühtedeks esimestest hiphop artistidest, keda ma 9nda klassi alguses hiphopi lainele sattudes kuulasin - Delinquent Habits.

Samas tundub, et nagu tegevust oleks, mis mõtted positiivsele suunaksid.
Elame-näeme, loodetavasti mõlemat hästi!

Anthony,
taking off,
phiiss!

Mario Winans ft Timati - Forever

No comments: