Thursday, March 19, 2009

Ärevus

Just nimelt selle sõnaga kirjeldaks hetke seisundit. Nimelt täna öösel läksid vanemad haiglasse, mis muutis meie toas ööbiva koera murelikuks ja minu ootuses ärevaks.

Elu muutub ju siin majas üsna drastiliselt lähipäevil, palju tuleb vaikseid unetunnikesi, karjumist ja tegelemist. Aga ma pean teile tunnistama - ma tõepoolest ootan seda, ma ootan vennaks olemist! Eks see õige vennaks olemine minu puhul saab suurema hoo sisse paari aasta pärast kui mees juba mõistab maailma ja saab endaga kaasa võtta igale poole.
Põnev, praegu jääb ainult oodata ja soovida, et kõik on poisiga korras!

PS. hommikut on veel säravamaks muutnud tõsiasi, et USA'st on kohale jõudnud pakk riietega, mis ammu tellitud said Hundi kaudu. Kaua oodatud kaunikene, ütleks lausa!

Veel ainuslaps Anthony
signin' out!
~

Daniel Merriweather - Change (ft. Wale)

1 comment:

Ade said...

Oi, kõige ägedam! Palju õnne!!! :)