Wednesday, June 9, 2010

skiathos-alonissos-skopelos-skiathos ja delfiinid!

sai siis täna võetud ette laevatrip naabersaartele, et ka natukene neid uudistada, egeuse meres end kasta ja veidi ringi liikuda. ja muidugi päikest võtta. seda sai kuhjaga. 9.30 olime laeval, 18.15 olime skiathosel tagasi, selles vahemikus olin ilmselt max 30 minutit varjus, paar korda kohvikus, korra laeval ja korra skopelosel seina varjus istudes õlut juues.
nii, aga enne saartele jõudmist oli veel midagi huvitavat. nimelt poolel teel alonissosele kohtusime delfiiniga, kes meie juuresolekut tunnistas ja veidi uudistama tuli. sain kohtumise ka lindile.

videote ja piltide juures pean vabandama täppide pärast seal keskkohast üleval, ei saa kuidagi neid ära sealt, seebikarp ilmselt objektiivi sisse midagi kogund aegade jooksul

saared olid mõlemad ilusad, skopelos eriti, alonissos polnudki nagu midagi väga erilist, seal käisime rannas ujumas, kusjuures alguses panime valest teeotsast leekima, eksisime ära, lõpuks ikkagi leidsime ranna üles. viskasin lutsu ja suplesin, jahe aga värskendav oli.
sadamas võtsime juba päeva kohustuslikuks osaks saanud cappuccino freddo, sellise ilmaga lihtsalt ideaalne hommikujook!

selle suve esimene meresuplus Egeuse meres siis

ega puhkusel ei saa siis treenimist täitsa ära unustada

nii, sealt siis põrutasime skopelose poole, jälle sama vana hea kaader laeva ninas istumas, väljas siis.

pilt jäädvustatud hetk enne delfiinidega kohtumist...ja ausalt, õllel polnud oma osa "nägemises" tõestusmaterjal olemas!

me siis nimelt jäime ülemistele pehmetele toolidele hiljaks hommikul, aga rootsi noorpaari, hunniku väga paksude inglastega saime ees ninas platsiktoolid, siiski mugavad teised, ja saime väga mõnusalt reisi seal veedetud. ja nagu käesolev etapp ühelt saarelt teisele näitas, olid need best seats in the house! "miks?" küsite te? vastus tuleb järgnevates videotes...

super tegelased, niisamagi juba jumaldasin neid loomi, aga kui veel vabas looduses neid oma silmaga näed...pole sõnu.
mulle käis ülinärvi nende inglise memmede oouuuh-aaaah-vouuuuu'tamine, aga viimases videos ilmselt saate aru, et ka mina korra tegin seda, kuid siiski juba vähe mõistlikuma asja peale, kui terve hord delfiinipoegi meiega ühines.

aga igatahes skopelosel sai siis jälle väike jalutuskäik tehtud mööda sinka-vonka treppe kuhugi mäe otsa, ilusaid maju vaadatud, ilusaid pilte tehtud, tagasi tulime kuskilt väikseid tänavaid mööda, nägime hästi kenasid maju ja üldse kuidagi omamoodi mõnus on see kreeka nõlvalinnakeste teema.

pildilt ehk ei saa aru, aga kohapeal oli sealt metsikult võimas vaade

ja loomulikult oli vaja ronida kohaliku õllega (Mythos) kohaliku riigilipu juurde (Kreeka)

aga mis siis ikka, skopeloselt jälle ots kodusaare poole, käisime esimese õhtu einestamiskohas jälle söömas, sest see oli kindla peale minek tühja kõhuga, saime superhästi tehtud lemmikroogasid jälle, tee pealt mõned kingitused koju ja musile, nüüd olen siis teile siin veiniklaasi kõrval kirjutanud (ma ei tea mitmes klaas, aga siin soojas ei mõju mitte miski, raisk)

homme tuleb selle kauni saarega jälle leff-leff teha, kuna meie aeg siin saab otsa. hommikul läheme varakult bassu äärde veel lebotama, õhtul 5st läheb juba laev mandrile tagasi.

viimase õhtu lebosse ära, kott vaja ka pakkida ja homme siis viimast võtma!