Tuesday, December 22, 2009

jõuluks muusikat

kõik postitavad jubedalt jõululaule, mõtlesin et kas peaks ka. tegelikult ma ühe jõululaulu lükkan siia, aga lugu, mille ma tegelikult tahtsin lisada, on üks selline mitte just kõigi lemmik kindlasti, aga mulle selle taust, selline rahulik biit istub. remix algupärasest palast, kus oli lil wayne, selles versioonis on justin timberlake ja tuleb tunnistada, et justini osa on parem kui originaalis "väikse veini"



T-Pain ft. Justin Timberlake - Can't Believe It remix

teine lugu...noo kes vaatasid Eesti Otsib Superstaari finaalsaadet, siis teavad, et vaatamata mõnele häälevõnkele kõrgemal noodil laulis Ott seda lugu väga võimsalt - ma kordan - VÄGA VÕIMSALT ja ihukarvu püstiajavalt hästi. jätan teile siia kuulamiseks veidi rahulikuma versiooni juba natukene kauem lavalaudasid kulutanud mehe poolt. muide mina sain superstaari finaali vaadatud alles möödunud ööl neti vahendusel korduses, kuna otsesaate ajal tuli töökohustusi täita. Ja kui aus olla, siis see oli ainukene superstaari saade sel aastal, mille ma algusest lõpuni vaatasin (kasutades reklaamide ajal kerimisvõimalust)!

Aga jätan teid siis nüüd selle teise lauluga ka mõnulema.


Josh Groban - Little Drummer Boy

Soovin juba häid jõule, rahulikke ja rõõmsaid pühi ning veetke see aeg oma kallimate seltsis.
PS. see nüüd ei tähenda, et ma enam siia ei tule enne jõule, kindlasti jõuan.

Ott Lepland finaalsaates - Kohtumistund (Ivo Linna pala)

No comments: