Thursday, May 6, 2010

uus amet

kui oleks olemas ametinimetus "asjaajaja", siis ma võtaks selle uhkelt oma rinnasildile!
tänane õhtu näitas mulle, kui hea ja lihtne on arutada mingit projekti või ideed inimesega, kes jagab biiti ja oskab inimlikult asju ajada, mitte ei ole ainult oma kasu peal väljas.

mul on tunne, et selle esimese msn vestlusega me andsime hoo sisse rattale, mis võib ajapikku tasapisi suureks teerulliks kasvada! sellest võiks saada midagi, mis on meie kodumaa mastaabis üsna omapärane.

igatahes on algav '10 suvi taaskord üks uksepakk, millest puhtalt üle astudes võime teiselt poolt avastada täiesti uue ja uhkema vaate!

vihjamist sai küllaga, aga täpsemalt ma ka ei räägi! uuel nädalal uued kohtumised ja arutelud sel teemal. kui midagi toimuma hakkab ja kindlaks saab, uskuge mind, küll ma teid üllatan ja kostitan siis!

fakk, kuidas sellised väikesed asjad võivad vere käima lüüa. kui vaid nüüd asja sellest saaks!

piish aut!

PS. midagi huvitavat vaatamiseks ka siis ;)

No comments: