Friday, November 4, 2011

Olen aastaid...

..üht paberit ma kandnud taskus,
nimesid sel tõmban maha, tundub et mu oma vastutus.
Järjest vähem jäänud ässasid varukasse...

Ja tegelikult aeg-ajalt satun avastama, kui palju on sel "paberil" nimesid, kelle nime pole küll veel pidanud maha tõmbama, aga kelle nimi on "tolmukihi all". mõnel kindla põhjusega, mõnel lihtsalt..mõneks ajaks teiste nimede tõttu varju jäänud. nendelt tolmu pealt puhumine ja kontakti taastamine on üldiselt värskendav ja tujutõstev tegevus, mõnikord tulebki see väikene paus suhtluses kasuks. värskendab. on taas nagu millestki rääkida.
üldiselt, need nimed mu "paberil" pigem jäävadki tolmu alla mõneks ajaks, ma pole väga mahatõmbaja inimene. vähesed nimed, mille olen pidanud täiesti jäljetult kaotama, olles kindel, et sellega pole tahtmist/vajadust kunagi enam tegemist teha. kahjuks on ka selliseid ette tulnud. ka hiljuti.

ma olen seda ilmselt korduvalt maininud ja mainin ka ühe korra veel. ma hindan ausust, ma hindan otse näost näkku probleemide lahendamist ja arvamuste avaldamist. ma arvan et ma pole ainus, kes ei salli seljataga rääkimist, backstabbimist, eriti ei salli ma aga salatsemist ja kõrvalepõiklemist. eriti ei suudaks ma sellist asja uskuda inimesest, kes on alati olnud siiras, otsekohene ja abivalmis. ja just otsekohesust ma viimasel ajal ootan. sest alati kui ma palun palvet, mis võib olla lisakohustus ja koormaks, palun ma otsest vastust, kas on üldse viitsimist mu sooviga tegeleda. positiivse vastuse korral ei hakka nagu uni peale käima, aga update'i tahaks seisu kohta ikka teada. eriti kui mängus on ka täiesti mõistlikult suur rahasumma. aga vot keiss, mis mu närve söönud on, kestab juba suve keskpaigast saati. ja uskumatu on see, et viimased 2 kuud olen üritanud käesoleva tegelasega ühendust saada, vältides veel kõige karmimaid ja ebameeldivamaid variante, aga alati tulevad blokeeringud ja halenaljakad vabandused ja lubadused hiljem ise kontakteeruda. ja kas kontakteerutakse, arvake siis ise.....
käesolev keiss on muutnud mu eriti ettevaatlikuks, sest vaatamata 4-5 aastale vägagi heale ja tähendusrikkale sõprusele on selline käitumine täiesti...ootamatu!

mis ma öelda tahan...olge ettevaatlikud, sest aastad võivad inimesi tohutult muuta. väliselt võib nagu esialgu kõik tunduda sama hea ja kindel kui vanasti. aga teatud faktorid võivad muuta inimest nii ratsionaalselt teistsuguseks. ma selle mitu kuud kestnud jandiga lähen kindla peale lõpuni, kuni ma oma õiguse saan. ilmselt tuleb selleks kasutada üsna alatuid, aga vältimatuid kontakte.
ja pärast seda otsin taskust oma paberi ja kustutan nime. punkt!

sltn.

No comments: