Monday, September 17, 2007

Kolmas päev!

Raske hommik, lihtsalt üles ei suuda end ajada. Peasüüdlaseks hiline magamaminek ehk öine Texas Hold ’Em pokkeri vaatamine telerist. No on hea mäng, tuleb vaadata, ei suuda telerit poole pealt kinni panna. A’ sellepärast ma magama jäingi ja isa pidi öösel wc külastades ka mu toa teleka kinni panema :D.
Igatahes...peale hommikusööki sõitsime metrooga El Corte Ingles’i ühte tuhandest kaubamajast siin linnas, kus toimus siis väike shoppamistuur. Väike sõna otseses mõttes seekord, sest vaatamata kõikidele vahejuhtumitele sai ainukesena ostetud mulle üks Quiksilveri särk. Väga rahul! Pärast veel kerge jalutuskäik ühe Madridi linna tähtsaima väljaku läheduses. Õnneks on siin linnas ka mõni Footlocker, leidsin ühed väga stiilsed Kix’i papud ja lootust on, et isa on nõus need ostma. Eks me lähipäevil näe, plaan on meil igatahes need veel üle vaadata, vanemad ju see kord ei viitsinud spordipoodidesse oma jalga tõsta, aga mu jutu peale hakkasid need papud ka isale huvi pakkuma. Elame-näeme.
Õhtul taaskord suundusime Palacio de Deportes Felipe II’sse korvpalli veerandfinaale vaatama. Seekord olid kavas siis Leedu-Horvaatia ja Sloveenia-Kreeka. Teist päev järjest kaotasid oma veerandfinaali ning lootuse kulda võita minu kaks soosikut nendest paaridest. Homme siis kavas poolfinaalid Hispaania-Kreeka ja Leedu-Venemaa. Finaalpaariks loodan Hispaania-Venemaad, näis-näis, kuidas läheb :P.

John Legend – Number One (ft. Kanye West)

No comments: