Tuesday, April 15, 2008

Messed up times...

Vahel võivad asjad nii f**kin' ära keerata, kõige enam sealjuures oma mõistus. Õnneks on sellistel aegadel olemas paar isikut, kelle poole pöörduda või kellega aega veetes kõik vaikselt kohale loksub või on üks võimalus omaette võtta aeg maha ja lihtsalt mõelda vaikelt kõik läbi. Viimasel ajal vist hakkabki tekkima rohkem see teine staadium väikese lisana juures esimest, tuge teistelt. Vahel sellistel hetkedel elus, kui muud sõbrad vaikselt fade'vad eemale, jäävad alles need, kes tegelikult on midagi väärt! Ma olen leidnud üle pika aja inimesed, kes vaatamata mu suurtele puudustele ja nõmedatele käitumistele, hoogudele, on sama hõumid edasi ja võtavad mind kui truud semu, sõpra, usaldusisikut, isikut kellega minna jalutama ilusa ilmaga ja jutustada millest iganes ja seda tundide viisi kasvõi, näpistagu või külm ja trotsigu vihm. Sellistel hetkedel ei mõtle isegi sellest, et võiks olla keegi, keda kaisutada ja kellele ilusaid sõnu öelda, piisab ka sõpradest, kellega koos tunned end hästi, kellega saad rääkida, naerda ja teha asju, mis muudavad tuju heaks ja kelle/mille seltsis kaovad halvad mõtted ning mured.

Ma tänan teid, et te näete minus head sõpra ja inimest, kellega jagada oma vaba aega. Ma tänan teid, et olete öelnud ilusaid iseloomustusi ja naeratate mind nähes ning seltskonda jagades, mis lükkab ümber minu peas keerlevad mõtted sellest, et ma olen käitunud nõmedalt ja ei oska normaalne sõber olla. Igaühe jaoks on kuskil keegi hea.

Ja ka selle ühe erilise kohta on Looptroopi loos "Fly Away" lihtsalt nii hea ja tõene väide, mida siinkohal ei saa jätta tsiteerimata..
"Some find love around the corner, some never find it though they travel the four corners of the Earth
but, for what it's worth I'm sure it's out there, I continue to search 'cus I'm (lookin' for love)"

Lisaks kõigele sellele ootab mind homme ees esimene suurem katsumus, nimelt nö töövestlus. Proovin siis Kristiine Citysporti tööle saada, näis mis saab. Oleks täitsa huvitav ja meeldiv panna end proovile valdkonnas, mis mulle tegelikult huvi pakub ja ka loodetavasti meeldima hakkab, eriti kui tegemist on spordivaldkonnaga. Täpsemat infi loodetavasti homme peale Rummust naasmist, seal saab teoks KK Välgu avalöök Tallinna Meistriliigas, vastaseks Vasalemma.

Anthony,
off for a relaxin' sleep,
Peace!

Jazz Liberatorz - Indonesia (Feat. Tableek)

No comments: