Tuesday, November 13, 2012

Moskva reisi eelõhtul

Tervitused, kallid sõbrad ja huvilised!

Lõpuks on kätte jõudnud aeg, mil lubasin pausi lõpetada ja blogi taaskord käsile võtta. Ja seda vägagi heal põhjusel - ees ootab terve kuu ühes maailma suurimas megalinnas, kui nii võib öelda - MOSKVAS!

Ma lubasin, et hakkan postitama muljeid, mõtteid, kogemusi, pilte ja kõike muud. Tegemist on seni mu elu suurima muutusega ja kogu see projekt, mille nimel ma sinna sõidan, saab olema ilmselt täiesti uus peatükk mu eluloos.

Kuna vanemad pühapäeval Saaremaale puhkama põrutasid, olen kaks ja pool päeva üksi kodus olnud, mis on ilmselt ka osaliselt põhjuseks, miks rahutu ja pinges olen. Ikkagi suur linn, pikaks ajaks, esialgu üksi, väga nagu ei tea ka kus elama hakkan ja kuidas kogu see õppimis-töötamis protsess välja hakkab nägema.
Muide, kell on 21.42 lennueelsel õhtul ja ma pole ainsatki riideeset ega muud vajalikku kohvrisse/kotti pakkinud. Lihtsalt...iga kord kui kohvri ligidal olen, lähen ringiga mööda ja leian midagi muud teha.
Ja ma pean ennast reisijaks. Noh, samas lihtsalt reisile oleks vast lihtsam minna, aga kogu see pinge ja koorem, mis selle minekuga kaasneb ja mis sellest minekust just erilise teeb - isegi vanemad telefonis imestasid, et mida ma põen. Ei tea, eks homme kohale jõudes olen rahulikum, kui olen hostelis ja tulevases "töökohas" ära käinud. Ma usun ja loodan väga, et nädala lõpuks juba naudin Moskva linna ja kogu seda kogemust.

Aga mis siin tühja eel-loba ikka pikalt trükkida. Asjad vajavad pakkimist, viimased riided pesust kuivatisse viskamist ja muu selline. Eks näis, kas magama jõuabki täna üldse.

Ehk siis, keda huvitab, saab 14.11 - 13.12 vahemikus minu Moskva-muljeid siit lugemas käia. Loodetavasti on hostelis internet, et saaksin igal soovitud momendil kirjutamas käia. Kui ei ole, küll siis kuhugi üles kirjutan ja hiljem üles lükkan.

Dovstretimsja, drusja!

Toosha, out!

No comments: